ارایه فرآیند بازاریابی الکترونیکی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی

ارایه فرآیند بازاریابی الکترونیکی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی

ارایه فرآیند بازاریابی الکترونیکی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی

فرمت فایل : doc

حجم : 49

صفحات : 18

گروه : حسابداری

توضیحات محصول :

ارایه فرآیند بازاریابی الکترونیکی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چکیده :

 

به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف اقتصادی ، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است . امروزه بیشتر سازمان ها در جهت میل به هدف های خود با توجه به محیط به طور شدید رقابتی از به کارگیری هیچ وسیله و ابزاری صرف نظر نمی کنند . اینترنت به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی است که در این زمینه مورد استفاده اکثر سازمان ها قرار می گیرد . اما مانند هر پدیده ای ، اینترنت نیز به نوبه خود بر قسمت های به خصوص فعالیت های بازاریابی آن تاثیر می گذارد . این که ما در محیط کسب و کار اینترنتی از چه آمیخته و اجزایی برای مدیریت بازاریابی خود استفاده کنیم و این که فرآیند

 

بازاریابی الکترونیکی

 

ما بر کدام مبنا طراحی شود ، موضوع اصلی مقاله می باشد . دیدگاه اول قایل به حفظ 4p  بازاریابی در هر محیطی (و در محیط اینترنت نیز) می باشد و دیدگاه دوم نظر به دگرگونی آمیخته بازاریابی با توجه به محیط اینترنتی دارد . ما در این مقاله دیدگاه اول را می پذیریم و مبنای طراحی فرآیند

قیمت محصول : 20000 تومان

دانلود

برچسبارایه فرآیند بازاریابی الكترونیكی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی ارایه فرآیند بازاریابی الكترونیكی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی بازاریابی الكترونیكی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتی مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی فرآیند بازاریابی الكترونیكی نوین بر اساس مدل های آمیخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *