خلاصه كتاب مديريت راهبردي در رسانه از نظريه تا اجرا نوشته لوسي كونگ ترجمه دكتر علي اكبر فرهنگي

خلاصه كتاب مديريت راهبردي در رسانه از نظريه تا اجرا نوشته لوسي كونگ ترجمه دكتر علي اكبر فرهنگي

خلاصه كتاب مديريت راهبردي در رسانه از نظريه تا اجرا نوشته لوسي كونگ ترجمه دكتر علي اكبر فرهنگي به تعداد 56 صفحه pdf مناسب اساتيد و مرور سريع و جمع بندي ايام امتحانات

مشخصات فايل

تعداد صفحات 56
حجم 482 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pdf
دسته بندي مديريت

توضيحات كامل

خلاصه كتاب مديريت راهبردي در رسانه از نظريه تا اجرا نوشته لوسي كونگ

ترجمه دكتر علي اكبر فرهنگي

به تعداد 56 صفحه pdf

مناسب اساتيد و مرور سريع و جمع بندي ايام امتحانات

سرفصل هاي اين جزوه

مقدمه

بخش هاي صنعت رسانه

روندهاي موجود در محيط راهبردي

همگرايي و علل آن

راهبرد در صنايع رسانه اي

مديريت تغييرات فناوري

خلاقيت و نوآوري

شناخت فرهنگ و راهبرد

ساختار سازماني

رهبري

تغييرات

توضيحات بيشتر و دانلود

صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *